Fredag



Har ingenting att blogga om idag, när jag mår som jag gör finns inte lusten eller orken till att greja.
Fick antagligen blodtrycksfall förrut när jag skulle gå upp och byta kläder, ramlad in i väggen, hela rummet snurrade och det blixtrade framför ögonen, jätteläskigt. På nått vis lyckades jag ta mej till sängen och skrika på min lillasyster som satt nere i soffan.
Hon fick hjälpa mej att klä mej, usch, de va så otäckt. =(
Ingen från magtarm ringde idag, konstig, får ringa till dom på måndag :/

Ikväll ska vi hyra film och bara mysa, bjuder därför på lite bilder från vardagsrummet







Inatt blev jag och precious gudföräldrar till en tös, så nu har vi triss i prinsessor till gudbarn!
Hon har inget namn än men imorrn ska vi åka och hälsa på henne o hennes mamma =)
Hoppas ni alla rara bloggläsare får en mysig fredagkväll !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Blodtrycksfall är otäckt, krya på dig själv vännen:)

Sköt om dig och ha en bra kväll!

Kram Emma

2011-08-12 @ 19:49:18
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej vännen!

Du måste vara rädd om dig, fy så otäckt! =( Hoppas verkligen att du snart mår bättre igen.



kram

2011-08-12 @ 20:45:35
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0