HemmA



ÄNTLIGEN  efter en drygt vecka på CSK så var det ljuvligt att sätta nyckeln i Skokartongen och komma hem.
o möttas av fyra underbart vackra ludna ansiktet som alla ville pussa och snosa på mamma..
Vad jag har saknat dom och Precious förstås, o mamma o mina småsyskon.
O alla er älskade bloggläsare som har varit bloggen trogen under denna veckan som inget har varit sej likt..


 Mina pöjker !!!


Imorrn tänkte jag om allt ä bra ta mej en tur till erikshjälpen och ifall vädret ä ännu bättre så blir antagligen en sväng till Nysäter och höstmarten  =)

Hoppas ni alla får en toppenhelg, det ska jag försöka ha !! :D

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0