Hjärtan



Efter en vecka i minigarden mår den lilla hjärtan på tråd mycket bättre, såpass bättre att den får komma in och bo på silverbrickan på vardagsrumsbordet, det behövdes nått grönaktigt på den



" krukan " ä ett loppisfynd för ynka 8 kr !!





och appropå loppisfynd så ä denna ljuvliga ljussläckare mitt billigaste fynd för ynka 2 kr ;)



Den får bo ovanför biblarna Lev Vackert och Romantiska hem och inspiration i vitt !



Det har inte blivit några skattjakter denna veckan, har inte orkat med dom, varit för dålig =(
Imorrn ringer min ssk på magtarm Gunilla till mej med information om min sjukskrivning, tror den förlängs och förhoppningsvis har kirurgen och min doktor läst ultraljudsvaret och tagit nån åtgärd, jaja, vi får se vad hon säger imorrn

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: charlotte

Vad fint med det gröna i! Ha det bra!

Kram Charlotte

2011-08-11 @ 21:48:58
URL: http://www.charlottesvitahem.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej vännen!



Tänk att hjärtat blev piggare av en tid i kuvös, hihi! Jättefina loppisfynd, dig skulle man hänga på nån gång. =)



Stor kram ♥

2011-08-12 @ 09:09:24
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Cecilias kreativa sida

Visst är det fint med hjärtan på tråd! En av mina favoriter!

Kram!

Postat av: Isabelle

Vilka fina loppisfynd! :)



Kram!

2011-08-12 @ 16:51:16
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0