Lyktor II



Lyktor verkar vara temat för dagen för nu på eftermiddagen när medicinerna har kickat in någorlunda och jag har lugnat mej lite så har jag grejat med dom två andra.
Donnornas små  krypin har flyttas på för förmån för dom tre lyktorna



Bjuder på lilla Signe Palema som va tvungen att va på kortet =)

Den stora vita lyktan har ängeln och ljus i sej, den mellersta massa blockljus och gråa Jesus figuren som jag hittade på loppis !



Jesus har fått en omgång med vit färg så den ä så mycket fräschare, tycker det ä kul att blanda jesus figuren med nått inte fullt lika allvarligt som en vitt pärlhyacint, mycket charmigare tycker jag än bara jesus och blockljus.





Ännu en figur med läskiga ögon, förstår inte vad de har flugit i mej ;)
Men den blev mindre läskig när den blev vit !

Nu när jag mår bättre ska jag ta tag i hyllorna i köket, har rivit ur allt som stod på dom, ställt dit ett gammalt fönster och soppterrin.. och surprise, det blir inte bra..
Så det blir att flytta runt på saker och greja så kanske det löser sej =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Du har så mycket fina grejer, älskar den stora vita lyktan!

Ha det bäst vännen!

Kram Emma

2011-08-03 @ 21:35:46
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0