Permission



Det har varit några omtumlade dagar och jag har inte mått bra därav blogguppehållet.
Har haft mycket ont och mått illa och hade inte ätit nått på 14 dagar, druckit minimalt. Svimmade när jag skulle sätta på mej kläder, som tur var min lillasyster här och fick hjälpa mej.
Detta hela slutade med att mamma ringde till magtarm mottagningen på tisdag och berättade hur läget var och igår så blev jag inlagd. =( Som tur var jag fick lägga ensam i en enkelsal.
Fick sammanlagt 5l vätska varav 1 liter av dessa va näringsdropp, oliomel



Förrutom vätska fick jag oxså kortison iv och smärtstillande.
Blodtrycksmedicinera plockades bort, hade 70/50 i blodtryck när jag kom igår =(

Men jag hde inte varit på nian länge innan mina underbara arbetskamrater Ylva och Petra kom, blev så glad när dom kom att jag började gråta, jolig som man ä..
Fick ett jättefint hjärta av dom och en rosa klocka av Ylva. Så snällt !!



På måndag kommer min kirurg tillbaka från semestern och iväntan på det fick jag åka hem på permission tills på söndag kväll. Då ska jag vara tillbaka och få dropp igen.
Förhoppningsvis så säger kirurgen att gallblåsan ska tas bort eftersom den inte fungerar,.. det ä bara att vänta tills på måndag.
Så nu ä ja hemma igen och försöker dricka så mycket jag orkar och kan, mat ä inte och tänka på ifall inte idag.
Vill tacka för alla söta hälsningar jag fått, det värmer och stärker !!!

KRAMAR <3


Kommentarer
Postat av: Vicki

STOOOOR styrkekram <3

Postat av: Vita Hemligheter

Krya på dig vännen, mina varmaste tankar till dig:)

Kram Emma

2011-08-18 @ 22:20:22
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh fy. :( Krya på dig. Skänker dig några styrketankar, hoppas det hjälper lite lite lite...

2011-08-19 @ 17:44:49
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj! Inte konstigt att du svimma! Skönt att få komma hem en sväng. Kramen!

2011-08-19 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0