Jul tullilull

Tulli lull är ju mitt egna uttryck för allt litet och gulligt och som förstärker något annat typ spets och saker som man kan hänga på en hylla tex.
Och jag har två handdukshyllor som fått vit färg och istället för handdukar så hänger det masa tullil lull på knopparna =)
Nu i juletider har jag ändrat om i tulli lullet och försökt få lite julstämning där oxså.
Den första hyllan finns i den lilla korridoren på övervåningen.
Fick ett handtryck som jag gjorde när jag var 3 år på posten under veckan, det var pappa som skickade detta och den har nu fått sin plats på hyllan.
Det lilla guldiga hjärtat och en liten bild på ett barn i sån där vintage stil som jag egentligen inte tycker om är nytt på denna hyllan och handavtrycket förstås.
Guld, glitter och motivet på den lilla bilden tycker jag tillför lite julstämning.
I hallen på nedervåningen finns det andra hyllan
Förrutom dom röda dukarna, tomtarna och hyacinterna så har jag försökt skapa julstämning med två kulor som egentligen är tänkta att hängas i julgranen, men vi ska inte ha någon gran och då får dom bli tulli lull istället ;)
åh vad jag älskar tulli lull, blir väldigt glad när jag går förbi dessa hyllor !!! :D
Köpte två små bilder på dom dära vintagebarnen och den två bilder på samma hylla blev för mycket så det blev att dela upp dom. !
Tack så mycket för alla era gulliga kommenterar, det gör bloggande så mycket roligare och jag blir väldigt glad så fortsatt gärna kommentera =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också en paradhylla! :) Så fina!

2011-12-11 @ 17:44:02
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0