Prickigt

Hej igen !!!
Det tar den tid den tar, de ä budskapet som jag fick med mej ifrån smärtis..
och nu har jag ältat, tänkt, diskuterat och ventilerat.
Dom frågade mej idag vilka intressen jag har som jag inte riktigt känner att orkar med..
Och bloggen står högst på den lista..
Det är inte bara vitt, slitet, silver, kuddar, katter här i Skokartongen, det är oxså vardagslivet, lyx, lycka och sorg.
Och Livet i Skokartongen är just nu lite nedstämt och ledsamt, Det passar inte för alla, det är väl medveten om, inget roligt och inspirerade att läsa om jag har ont.. Därför blev jag xtra glad och rörd över alla gulliga kommenterar. <3
Men på nått sätt hoppas jag på lite ljusare dagar här och Julstämning, nått som inte har infunnits här än trots röda kulor, gardiner och bokstäver.
Så jag gjorde en pyttelitet arrangemang av allt som blev över. t.ex torkade apelsiner och kanelstänger :D
Det prickiga textiler kommer ifrån Ullared
Tänk va några torkade apelsinsskivor, mossa och ett ljus kan göra för humöret :D
KRAMAR >3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh vännen!

Så mysigt du har i köket o vilket fint arrangemang!



Klart du måste få ventilera dig här i bloggen oxå.. Det är ju en så stor del av dig detta med din sjukdom, tyvärr...

Tycker du alltid visar massa kul inredning o loppis o supermysiga bilder från ert fina hem!



Hoppas det ordnar sig till det bästa med medicin m.m!



Kramar Liza

2011-12-14 @ 21:39:45
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0