Smärtis

Idag har jag och Precious varit på första besöket på smärtcentrum och jag hade stora förhoppningar på besöket.
Hade förhoppningar på att dom skulle säga nått liknande att detta fixer vi, här är en tablett som är smärtstilllande, inte beroendeframkallande och allmänt bra.
Men nått sånt sa dom inte, tyvärr men det visste jag oxså redan innan.
Vi pratade om hur dessa gallkramperna har påverkat mej, vårat liv och såklart precious och min relation och det mycktet riktigt massa tårar.
Nu ska jag iag bedömas av resterande smärtteamet, det ä sjukgymnasten och psykologen. Det blir 2 januari.
Sen samlas teamet och försöker komma reda på tekniker och ev läkemedel som kan hjälpa mej att hantera och bemästra min smärta.
Usch, va allt känns jobbigt nu, varför kan inte saker och ting vara som i december förra året, då var jag nyopererad och mådde bra !!!
och nästan 8 kg tyngre :/
Nu ska försöka smälta all den information jag fått idag och ta nya tag imorrn
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Styrkekramar till dig vännen! Vilken underbart fin kofta fina du har:) Sån skulle jag gärna också ha:)

Trevlig kväll!

Kram Emma

2011-12-14 @ 18:46:17
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Stina

Kram till dig gulliga gumman. Du ska se att det löser sig.

Det är inte roligt att leva med smärta. Fy bubblan.

Men jag tror på dig, och att du klarar det.

Snygg kofta har du också.:-) Kram Stina

2011-12-14 @ 20:24:20
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0