Vardagsrum

Hej alla !!
Börjar med att varna att detta kommer bli ett långt inlägg med mycket bilder ;)
Köket, hallen och vardagrummet ä dom rummen som får bli julfina med dukar, gardinerl röda julkulor, tomtar och  ljus såklart
Dessa gardinerna köpte jag förra året och jag är väldigt nöjd med dom =)
Vimpeln från Nyblom och Kollen blev pricken över i:et
Även matsalsbordet har blivit juligt med en ny duk,ett loppisfynd, silverbrickan har fått sällskap av röda julkulor och ljuskronan har fått rutiga röda band istället för spetsen som hängde där förrut...
Älskar kombinationen silver, vitt och rött, det ä lantlig jul för mej !! =)
Även vitrinskåpet har blivit juligt, ä väldigt glad i dessa hjärtan som kommer ifrån differnt design
På månbordet står mitt senaste favoritloppis fynd, en jättestor skål, tror kanske att det har varit ett akvarium.
Köpte den för 10 kr !!!!!
Nu ä den fylld med julkulor och ljusslingor
På vardagsrums bordet ligger en duk som jag har sytt, tygen hittade jag på loppis så klart och silverlyktorna ä utbytt till röda små lyktor från indiska.  Älskar det mysiga ljuset som dom ger =)
På tvbänken samsas tomtar, kupor, ljushus och bokstäver i en salig röra
Inte så shabby eller lantligt men jag gillar det !!
Så, det var vardagsrummet det och nästa inlägg kommer att handla om köket =)
Skokartongens facebook sida kan ni se mina " juliga " kuddar som finns i soffan =)
Så välkommen dit och gilla gärna !!
Nu ska jag ta en runda hos många av er, kommentera gärna och lämna eran bloggadress. kul med ny bloggbekantskaper =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ni har det verkligen mysigt! Och vimpeln är så himla fin! :-)



Kram Isabelle

2011-12-08 @ 17:55:36
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Vita Hemligheter

Du har såå mycket fint, tittar länge på dina bilder då det är så mycket att titta på...underbart:)

Såg även Tegelpannan du köpt av mig på en bild, den gör sig riktigt fint hemma hos dig!

Trevlig kväll och sköt om dig:)

Kram Emma

2011-12-08 @ 19:54:21
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Stina

Men vilket fint skåp du har. Ett sånt vill jag ha, jag som inte skulle ha mer saker här hemma.:-) Kram Stina

2011-12-08 @ 19:54:52
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: anette borg

Hej raring. ÅÅÅ vad du gjort fint... VI har lilljul i kväll med goda vänner, så här pyntas det för fullt... mellan jobb och jobb och jobb, hihi.

Ha en skön fredag!!

Kramkram <3nettan

2011-12-09 @ 09:01:29
URL: http://dagdrommarivitt.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Supermyisgt vännen!

Jag tycker du har precis lagom mycket rött o juligt!



Ha en fin kväll!



Kramar Liza

2011-12-09 @ 20:25:07
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0