alla <3 dag !!!



Min dag har gått i väntans tecken,  har väntat hela dagen på att doktorn skulle haft ringt och meddelat provsvar, skrivit nya recept på mediciner och meddelat sjukskrivning. men han har inte ringt men sköterskan försäkrade mej till 100 % att han kommer att förlänga sjukskrivningen.. får hoppas att han ringer imorrn..
Fick papper om ERCP:n idag och har fyllt i alla dessa frågor om ja haft infarkter, diabetes eller högt blodtryck, hej o hå.. Har även hunnit skriva 4-5 rader om vad det är som gör att ja inte orkar jobba.. jäkla försäkringskassa..



Men mitt i allt elände fick jag ett mycket glädjande sms och några minuter senare hängde dä ett paket på min dörr =)
Ett paket som dagen till ära var inslaget i ett papper med hjärtan på..
O i paket låg en superfin ram som går i stil med asken och klockan jag har i köket..
o vem var paket ifrån, precious ?? å nej, vi firar inte alla hjärtans dag på det viset.. inte efter 12 år...
Det var ifrån världens bästa Ylva !!!!
Så gulligt, blev så glad, tusen gånger tack !!!  Ylva som alltid ringer och hör hur de ä och ställer upp i alla lägen.. =) Är så glad att jag har dej  !!!

Visst ä ramen helt underbar !!!



Men även mamma har varit snäll med den obligatoriska chokladasken..
Tack mamma <3
O lillasyster har noppat mina ögonbryn fast Precious bjöd faktiskt på middag idag.. även om det var ifrån mcdonalds så är det väll tanken som räknas ;)

Hoppas ni alla har haft en glas och mysig alla hjärtans dag !!
KRAM !!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Roligt att du tyckte om ramen!Det stod Anna på den i affären!!!Håller händer och fötter idag!!

Kramar!

2011-02-17 @ 12:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0