Födelsedag



Ja, då var man 27 år och det ä ju inte riktigt klokt egentligen.. men födelsedagen kunde ju fått en bättre start.
Blev dålig inatt igen med febertopp, illamående, kräkningar och ont. Så det blev en tur till akuten igen och Betapred iv och spasmofen spruta. Som tur var hade proverna inte förändrat sej utan låg på samma nivå så ja fick åka hem. Så halv fem åkte vi och var hemma igen strax efter tio. Så Precious har vaffat idag =(
 och födelsedags fikat blev inställt. Får bjuda på fika imorrn istället.
Men dagen har bara blivit bättre och bättre mycket tack vare mina presenter.. !!
Av världens bästa mormor fick jag en kökshandduk med samma monogram och spets som hissgardinen i köket.. Hon har bra smak våran mormor ;)






Av mamma fick jag ett nytt strykjärn vilket va efterlängtat och skylt till toaletten och en helt underbar shabby chic vattenkanna. Hon ä inte bet min mamma. !!
O eftersom ja nästan bara har plastblommor så fick kannan bli en kruka =) Slängde ner en blomkvist, tyckte dä blev väldigt gulligt !!!






En liten vit virkad duk under så klart !!!

Söta Precious visste inte att Ediths har stängt på måndagar så nu har jag blivit lovad  en shoppingrunda där
=) Gillert !!!
Imorrn hoppas jag verkligen att jag är piggare och orkar bjuda på födelsedagsfika !!
Tack för alla gratulationer jag har fått idag både på facebook och via sms..
KRAM till er alla <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Finns något på kök och present som ja tror du gillar =) har gett ett förslag till din kära kusin =P Får se om du får de eller inte =D

Tycker de ä roligt å leta saker och ge tips på sidor till dig =P grattis igen och hoppas du får en underbar fortsatt vecka

2011-02-07 @ 22:24:19
URL: http://elinochlollo.blogg.se/
Postat av: Ilknour

Grattis i efterskott Anna!!

2011-02-08 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0