Tortyr



är det enda ordet som riktigt kan beskriva den helgen.. Våran lilla gulliga Signe har under helgen varit rätt billig om jag säger såå.. för hon har börjat löpa och skriker nått så gruvligt, låter verkligen som avgrundsvrål utan dess like. Jag kommer att ringa till vetrinären det första jag gör imorrn..

Å stackars Alfie blir alldeles förstörd och nervös när hon åmar och kråmar sej framför han, så han har tagit tillflykt till hans trädhus och så fort hon närmar sig slår han henne i huvudet med tassen.. ja de ä ett kaos här i skokartongen.. i mitt allt detta ligger jag och mår illa.. o skriker på precious efter cola, hinken o panodil..
Ja, precious har dä inte lätt ;) Den ena är värren än den andra



Men till skillnad från Signe blir jag piggare o piggare för var dag som går, har idag ätit mat, makaroner.. så det går framåt och förhoppningsvis blir det tillbaka till jobbet på onsdag om allt känns bra =)
Det har varit dåligt med pyssel o projekt dom senaste dagarna men har lusläst jeanne'darc o lantliv så nu är inspirationen på topp.. Ge mej nån dag till ;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0