Vertigo



Så då var man hemma igen efter oväntad intensiv och lång dag. Men det gick bra för alla inblandade och som tur är så kommer förhoppningsvis inte lilla Linn komma ihåg denna dagen.
Det blev en oväntad tur för mej oxså idag, ringde till endoskopin idag och frågade hur lång väntetiden var och fick då till svar mellan 1-2 veckor men ja sätter upp dej på återbudslistan så ringer vi om det blir något återbud.
Det låt ju bra tyckte jag och mycket riktigt ringde min mobil i eftermiddag och fick meddelandet att nästa torsdag fanns det en tid för mej.. Det lönar sej allt att stri och ligga på ibland =)
Känns både bra och pirrigt inför denna reoperationen, gött att det äntligen blir av och gjort men samtidigt väldigt nervöst inför ev biverkningar, fick ju en pankreatit av ett litet snitt förra gången.. o nu ska dom snitta mer, vad händer då ??
Mycket som snurrar runt nu och för att lugna mina nerver något har jag tänkt att åka o terrorisera Jessica imorrn ;)

o så har jag ju mina små projekt att greja och pyssla med..som tur är 
 Det senaste är dessa ljusstakar som självaste Herr Rooth svarvade till i slöjden på mellanstadiet ( !!!!! ).. Dom har han så snällt målat vita och jag har i vanlig ordning dekorerat dom med denna dära spetsen igen... o några pärlor !!..
Det ä ju inte mycket som inte blir bättre av ett spetsband o några fastklistrade pärlor =)






KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0