Akuten



Vart tog resten av texten  i förra inlägget vägen? Hade ju skrivit massa mer.. va konstigt =(
jaja men vilka jäkla dag det har vart idag, upp och ner !
Var inte pigg idag under dagen men tvingande ändå med mej ner till Bergers med mamma, födelsedagspresenter skulle köpas till godingarna Felicia och Linn, de ä ju kalas för dom på söndag.
Två paket var sej får dom =)
Titta va fint tjejen i affären slog idom =)






Efter Bergers åkte vi till domus och ja blev så nöjd över att dom hade stora pärlhyacinter, så två såna följde med hem. Precis efter jag hade betalat ringde mobilen. De va doktorn som ringde och meddelade att mina leverprover var så förhöjda att ev kanske jag skulle behöva akut opereras, han var bekymrad över att min lever tog för mycket stryk. Så det blev raka vägen till akuten på csk för bedömning.
o efter 4 timmar, en spasmofenspruta och många palpationer senare bedömde bakjouren att eftersom jag inte hade feber och proverna dom tog idag låg på samma nivå behövdes jag ej läggas in och kommer att kallas till kirurg mott i nästa vecka. Dom tror att den dära jäkla oddin har läkt fel och jag behöver opereras igen. =(
Men ska äta kortison i några dagar igen nu och äta antiinflammatoriska så området i gallgången ej svullnar mer..
hej o håå !!
Känns väldigt bra att få komma hem och imorgon om jag är någorlunda och inte mår illa ska ja försöka följa med ner till skara imorrn o fira min Kusin Helena som fyller 30 år. =)

Önskar er alla en trevlig helg !! <3
Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0