Ediths



Det är vid detta laget ingen hemlighet att en av mina absoluta favoritaffärer är Ediths-för dej och ditt hem .
Massa shabby chic och lantligt, Me like =)
o dessutom är ägarinnan Jessica urtrevlig och gullig och alltid lika hjälpsam när man är på jakt efter nått.. vilket jag oftast är, allt ifrån ljusmedaljonger, ljushus och brödburkar. ;)
Jessica ska flytta sin affär till en annan lokal här i stan och har därför flyttrea och jag hade lagt undan en gräddvit hylla som jag tänkt göra om till sideboard.
Så idag skulle ja hämta bordet och även köpa lite smågrejer och tog med mej min kusin Vicki tillika shabbyian.
Var tvungen och ta lite kort så ni får se vad mysigt det är hos Ediths.









Förstår ni nu varför ja gillar denna affären så mycket =)
Besöket idag slutade iaf med vicki köpte ett urläckert skåp och jag lite smått ocj gott.
Innan besöket på ediths var vi på hobbykällarn och köpte spets och silvrigt band. Fick även tag på mini änglarvingar och modellen mindre än dom jag tidigare köpte =)

Va tvungen o ha nått på den nya sidebordet och det fick bli tre blockljus dekorerade med dessa banden.



Om jag ä lika pigg imorgon ska vingarna upp och blingas..
o imorgon blir det obligatoriska besöket på erikshjälpen.. ä på jakt efter den runda bordet..
Nu väntar lets dance o mys..
Förresten, Ediths har webshopen, glöm inte o kolla in den ;D
KRAM


Kommentarer
Postat av: Sebastian Hallenius

Mycket fint!

2011-01-21 @ 20:30:23
URL: http://www.hallenius.nu
Postat av: Ilknur-mamma till Ilkay

Så mycket fint!! Har väldigt stort sug efter att åka dit å handla.. men det ligger ju inte vid Bergvik direkt.. Det tar ju en stund att åka till Säffle =/

2011-01-22 @ 16:09:40
Postat av: Anna

men det finns en webshop Ilknur, så slipper du åka hit =)

2011-01-22 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0