Feel good


God morgon, har precis vaknat.. är mitt uppe i nattjobbing hela hälja.
Inte precis det roligaste jag gör, det är konstigt när man jobbar dagen vill man ha sovmorgon, när ja man jobbar kvällen och natten då vill man inte åka o jobba utan vara kvar hemma..
Iaf, jag tyckte att jag var värd en liten belöning/ peppning nu ja ska jobba så mycket under helgen..
Sagt o gjort.. det blev en tur till Ediths som vanligt..
o kom hem med sååå mycket fint och exakt det jag letade efter.. som .tex nya " tags " till vitrinskåpet..




Fina va o till ett mycket bra pris oxså



Triss i kronor





Men min absolut favorit ä dessa blompinnar med en krona på..
Tycker dom ä så charmiga..



Nu tror ja att det hörnet i vardagsrummet är  klart.. nu får det se ut så här en stund..
O ja blir på bättre humör när jag tittar på skåpet o bordet.. är såå nöjd..
Hoppas att ni hittar det som gör er xtra glada..

Trevlig Helg !!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0