Hälja



Äntligen är det fredag och jag har inga stödstrumpor på mej, ingen mysdräkt och ringarna är tillbaka. Känns så bra att vara ledig nu under helgen och sen gå börja på dagen igen till veckan.
Förrutom det obligatoriska fredagsmyset med tända ljus, pizza o let's dance var jag inne på Ediths och köpte det nya numret av jeanne 'darc living som förövrigt nu är på svenska.



Skrev upp mej på deras lista så nu kommer det ett sms te mej varje gång det är ett nytt nummer ute.. Mycket fiffigt tyckte jag..
I jeanne''darc var det ett reportage om pärlhycianter som är så himla fint, längtar verkligen efter våren och plantera o greja.

Så här såg det ut förra året



Annars blir det lugnt under helgen.. Ska te åmål imorrn o hälsa på lillasyster som har öppet hus..
O innan dess ett besök på erikshjälpen, har inte varit där nu på ett tag. Är på jakt efter ett runt bord att ute på framsidan o några spetsar om det finns.  Måste börja spara grejer till äggen i påsk =)

 jaja, Trevlig fredagskväll önskar jag er

KRAM <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0