Kalas x 2



Jaha, nu var det söndag igen och jag har faktiskt haft en helt ok helg, både lördag o söndag var det kalas.
På lördag fyllde min kusin Helena som bor i Skara 30 år och jag kände mej någorlunda hyfsad, så jag följde med.


Så Grattis ännu en gång Helena och hoppas du hade superkul på kvällen =)

Bästa Mormor o Morbror Tommy




Idag var det kalas i v-bro, Felicia som fyllt fyra o Linn som fyllt år 1 skulle ha kalas.
och det var helt vanligt kalas med gräddtårta, paket, kaffe o massa prating..
Tror både Felicia o Linn blev nöjda med sina presenter, sen ska dom få sina kaffeskedar senare under nästa vecka, fick beställa dom från internet eftersom matteruds har stängt =(




Jag o världens finaste ettåring Linn !!! <3

Tårta o fika så klart....




o Världens goaste 4åring Felicia som inte riktigt kunde förstå hur Alfie visste
att hon ville ha en barbie med en bebis ;)




Så, det var helgen dää, nu gäller det att ladda upp för nästa vecka.. ska ringa till kirurg mott imorrn o höra om dom har någon tid som ä min.. o hoppas på det bästa.!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0