Lev vackert



Så nu var det 2011..! Men jag tänker gå tillbaka till 2010 och närmare bestämt julafton då jag fick en underbar julklapp av min fina Precious.. Närmare bestämt den boken jag önskade mej, " Lev vackert "
En helt fantastisk inspirationsrik underbar bok som handlar om olika hem som har shabby chic som inredningsstil.
Och jag tycker om den så mycket att den får stå¨på hyllan i köket och varje gång jag går förbi och ser den blir jag väldigt glad.. De ä vardagslyx på hög nivå..






Har haft Anita och Per här på fika i eftermiddags.. Jag gjorde en blåbärssmulpaj o bjöd på och dom hade med sej en tulipanbukett te mej.. Tyckte ja var ett väldigt bra byte =)
Det är något väldigt fräscht med tulipaner, vita är så klart min favorit ;)



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0