Sovrum


Igår bloggade jag om min favoritaffär och idag blir det mitt favoritrum som är vårat sovrum.
vi gjorde om sovrummet i somras och nej, det är faktiskt inte så shabby som vardagsrum o kök.. men det finns så klart några shabby saker.
Och varför sovrummet är mitt favoritrum är för att det är fyllt med saker som gör mej på väldigt gott humör.
Te.x våran säng som sammanlagt har 12 kuddar, Maria Montazami, släng dej i väggen ;)
Alla som har sett sängen säger oftast, men gud, va jobbigt att bädda..
o visst, det tar ju nån minut extra men jag blir så glad när ja ska lägga mej o ser denna underbara säng..



Sovrummet är oxså det ställe jag som tar min tillflykt till när jag haft en dålig dag, där ä det ingen som säger dumma saker eller ifrågesätter självklara saker.. Det som kan hända är att en gult hårigt monster lägger sig i ansiktet på en.
Sovrummet är oxså fyllt med massa favoritsaker som .tex tre ljuslyktor med sand från Mallorca, som jag tog med hem från våran bröllopresa.



En fat fyllt med snäckor och musselskal plockade på rossö..



En av det första sakerna ja ser när jag vaknar är ett gammalt sliten fönster och vårat bröllopskort =)



Älskar att rummet känns luftigt och fräscht, att det inte är plottrigt eller fullt med skrikande färger.
Det är nått otroligt vilsamt med blå färg i sovrum tycker ja, har haft blått i alla sovrum som vi har haft.



Vårat sovrum är ju extremt litet så drömmen är ju ett dubbel så stort sovrum. Skulle vilja ha en liten vit soffan framför sängen med massa snygga kuddar  o walk in closet bredvid så klart.
Jaja, drömma går ju alltid o lantliv o jeanne'darc hjälper till  =)

Annars är det lugnt i skokartongen idag, är trött o sliten idag, känner av medicinerna xtra mycket idag.
Hoppas ni alla får en bra lördag !!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ligger det en råtta på sängen hahaha

2011-01-22 @ 18:01:08
Postat av: Amanda

Ååå, vilket mysigt rum! :)

2011-01-22 @ 18:02:41
URL: http://majflickan.devote.se
Postat av: Anna

haha, det ä ingen råtta utan våra två katter, Alfie o Signe

2011-01-22 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0