Blommor



Mitt blomhandikapp ä vida känt för familj, vänner och vissa läsare som följer bloggen :/
Har bara 2-3 eller riktiga blommor hemma och resten fake.

Då ä desto roligare att kolla på våran altan och lilla plätt och se att de blommar, växer och frodas. Då känns det hela lite bättre =)



Det växer så det knakar i den lilla örturnan, har gett bort örter höger o vänster till kompisar o familj =)



Silverfallen brukar iaf vara fina ändå till hösten, på sensommar brukar dom ersätta pelargonerna på framsidan



Det som jag tycker ä xtra roligt att luktärter blev så stora i år och börjar nu blomma.



o så Skokartongens " pride and joy "
Buskrassen !!



Inte så shabby färg kanske ;) Men kanske fint

Idag njuter vi och djuren av solen och sen tar jag med mej lillasyster o Jessica och åker till interiörboden i Grums !

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: malin

hej. trevlig blogg du har, trogen följare vareviga dag:)

Tänkte bara tipsa om en stor loppis som jag själv besöker varje sommar, denna sommar är datumet 28 aug och är i Åmotfors folkets park. (ligger mellan arvika och charlottenberg). Där brukar det vara omkring 30-50 utställare och för oss shabbyaner är detta drömmen. Har fyndat hur mycket som helst där, som min gubbe fnyser åt när vi ska tillbaks hem till karlstad...

2011-07-26 @ 16:58:30
Postat av: Anna

å malin, tack så mycket och du ä så välkommen varje dag =) DEt låter väldigt spännande detta i åmotfors, denna gubbreaktion känner jag väl till ;)

2011-07-26 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0