Duk



Vi har varit i åmål idag ja och Precious.
Dom har ju en del affärer där som vi inte här hemma i Säffle.
Först var vi på returen som jag antar ä Åmåls variant på erikshjälpen, hittade en del saker men som nu ä i diskmaskinen, kanske hinner visa en del ikväll.

Sen vidare till Jysk där av alla ställen hittade jag en superfin duk och till halva priset, inte fel =)
Ä väldigt trött på den prickiga duken som ligger på matsalbordet  så de ä väldigt skönt med lite omväxling



Ser ni tavellistan längst ner till höger i bilden, den ska upp under metallicatavlan, tror det blir en bra ersättning för bokstäverna som hängde där förrut.

Gillar väldigt mycket det schablonaktiga mönstret i duken





Även denna vecka så är det rosor i den vita kannan =)
Tråkigt men fint



Är stöllig i lager på laget särskilt om det inkluderar vitt och spets



Nu står målning av den bruna gubben på schemat =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysigt =)

2011-07-25 @ 17:28:05
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com
Postat av: Emma

Det funkade! Tack vare din söta hälsning hemma hos mig hittade jag till din fina blogg. =) Visst är det roligt med nya bekantskaper?

Nu finns du med i min blogglista så jag hittar hit fler gånger.



Kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

2011-07-25 @ 18:13:39
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0