Glas



Fick ett ryck när jag höll på att greja med dom söta hjärtan som följde med hem ifrån interiörboden..
och av det rycket ser ja ju att mitt nya dille verkar vara glas. !

Det blev en kedjereaktion när ja funderade på vart ja skulle ställe den nya kupan. Säger det återigen, tänk om jag bodde i herrgård vad lättare allt skulle vara, lyxproblem iofs.
Men iaf, den nya kupan fick stå på tvbänken.. som ä svart och som jag har fått kompromissa med precious om . Det ska ju synas att de ä två som bor i Skokartongen och inte bara en shabbyian ;)

Istället för spetsband runt om blev det ett hjärta





o den lilla kupan som stod där förrut får nu bo på silverbrickan med ett litet hjärta under istället för knutit kring sej




När jag ändå satt i soffan o grejade med brickan så retade jag med på att ljuset från den stora lyktan var i ögonvrån så då blev det att byta plats på den o dom stora ljussstakarna.

Så nu ä lyktan i fönstret



o ljusstakarna bakom glasen ( ännu mer glas ;) ) på sidebordet



och ännu mera glas blev det på matsalsbordet när jag stoppade ner värmeljus i dom höga glasen som följde med hem från returen hem igår.
En silverbrickan tycker jag förhöjde glasen ännu mer, blev ett väldigt fint sken och lyster





Så nu blir det att leta efter en ny mellanstor silverbricka på erikshjälpen idag och kakformar till kakfatet i hallen.
En ny skattjakt, kul och förhoppningsvis till en liten peng!
Behöver allt roligt som kommer min väg just nu !

Önskar er alla en toppendag idag !
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Svart är ju inte en färg jag hade valt på möbel någonsin, men däremot är det snyggt att bryta av det vita med någonting annat kan jag tycka.

2011-07-27 @ 13:33:52
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jättefint! :)



Kram!

2011-07-27 @ 16:00:02
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0