Göteborg




Kolla vart vi är, jo i GÖTEBORG !!!
Klockan tio åkte tåget imorse, vi ska vara här en dag innan vi tar bussen till Borås imorrn för att möta upp Ocka o Jimmy.



Precious ser lagom road ut på tåget men för mej gick resan ner så fort, jag hade nämligen med dej denna =)



Efter mer än 2 timmars resa och ett bussbyte i Trollhättan va vi äntligen framme



Vi checkade in på Scandic Europa, fick ett dubbelrum på andra våningen och med utsikt över Nordstan
Jättefint rum





Efter lämnat av väskorna på hotellet så åt vi lunch och sen shopping för hela slanten..
Vi gick så mycket i olika affärer att Precious blev blek, då va fika dags !
Kaffe för han



o mjukglass för mej =)



Hittade mycket roligt både jag o precious, fick sån otrolig service o hjälp på JC, jag köpte ett par jeans i tumstorlek, nått som jag inte gjort på tio år. Dom flesta butiker hade ju rea och så de fyndades rejält, ja har bla. köpt en prickig klänning, ett par bruna sandaler, en brun väska, två halsband o 7 par örhängen (!) för 100 kr.
Det blev mycket shopping =)



Nu är vi tillbaka på hotellrummet för att duscha och byta om för att gå ut i själva Göteborg, ta en drink, kolla på folk och äta middag och jag ska leta reda på poseidion fontänen en gång för alla.. !!

Precious laddar upp några öl innan vi går ut =)



Hoppas bildbevis kommer imorrn :D
Imorrn ringer klockan tidigt, vi ska med tio bussen till borås. först mumsig hotellfrukost !!
Hoppas ni får en mysig fredagkväll, de ska vi ha iaf !

KRAMAR från Göteborg


Kommentarer
Postat av: Moster

Ha en trevlig kväll i götet, och en ännu bättre dag i Borås, Pussa Precious från mig



2011-07-15 @ 20:28:53
Postat av: linda

Hej! Vilken mysig blogg du har Anna!

Du som verkar vara loppis freak borde besöka Bakluckeloppiset i Långserud på onsdag den 20/7!!

Kan verkligen rekommendera det!! Ha det bra !

Mvh Linda, Svanskog.

2011-07-15 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0