Grums



Idag har jag, monie och Jessica tagit en tur till Grums för att besöka Interiörboden.
Hade hört av flera att dom hade min absoluta älskling kärlek jeanne'darc living magazine för endast 20 kr.
Gamla nummer iofs men jag har inte läst dom och det spelar liksom inte roll hur gamla dom är tycker jag. Hittar alltid något nytt och blir så inspirerad !

Här ä iaf några bilder från butiken =)







Hittade tre nummer som jag inte läst och en liten kupa..
Xtra roligt o fynda billigt, då ä min melodi nu man ä sjukskriven =(



När vi sagt hejdå till Jessica så åkte monie o ja vidare mot Vålberg/Edsvalla men vi hittade inte kul =( Dåligt med roliga loppisar..

Här ä donnorna som va på en mycket varm tur =)



Oftast när jag loggar in o kollar eller bloggar så mår jag inte bra och har ont. 
Kanske ska berätta för er som ä nya här att jag har en förträngning i gallgångarna som gör att jag får ont, samma smärtor som om man hade gallsten, det krampar och mol.
Då ä väldigt roligt när man loggar in och ser att besöksantalet stiger för var dag och ännu roligare när man får gulliga kommentarer om att  människor besöker bloggen varje dag.

Tack så mycket, ni förgyller min dag och gör allt detta bloggeriet värd det !! 
Lämna gärna en kommentar om vilka ni som besöker eller gilla skokartongen på Facebook 
De  ä så kul  nya bloggbekanskaper =)

Stora kramar <3

 


Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Vilken underbar butik och även om tidningarna är gamla kan man ju själv hitta något nytt!

Ha det gott!

Kram Emma

2011-07-26 @ 22:15:59
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Petra-Lantlig Charm

Det ser ut som en butik i min smak!! Jag brukar oxå köpa gamla tidningar för som du säger, man hittar alltid något som inspirerar!!



Sov så gott!



Kram Petra

2011-07-27 @ 00:07:59
URL: http://lantligcharm.se
Postat av: Loppisliv

Vilken fin butik du visar, massor av fint där inne. Stackars dig som har ont, krya på dig. Kraaaam Paula

2011-07-27 @ 00:44:19
URL: http://loppisliv.blogspot.com
Postat av: Interiörboden

Åhh tack så jätte mycket för alla de fina orden om min butik!! Vad gullig du är! Vad kul att du gillade den! Det var jätte trevligt att träffas och ni är såå jätte välkomna tillbaka!! Ha en fortsatt riktigt fin sommar!! PS. Underbar blogg du har!! Kramar från Sandra/Interiörboden

2011-08-01 @ 11:05:29
URL: http://www.sandrashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0