Jobbigt



Det ä en jobbig och tråkig dag idag, varit vaken i natt med mycket ont och fick ett väldigt tråkigt besked på posten med lång väntetid som inte gjorde saken bättre.
Fick tid på smärtkliniken i september, hade fått för mej att i september ä jag tillbaka till jobbet och mår bra. Tanken att jag ska må så här ändå till september ä ohållbar och outhärdlig =(

Har ändå fått dagen att gå, varit på stan med med Vicki en sväng och jag o jessica åkte till profab nu på kvällen.
Köpte nu äntligen en ny knopp till månbordet, visst ä den fin =)





Månbordet, det stora fönstret och en skål har fått en ny omgång med vit färg idag, blir skönt när allt blir klart



De ä spänt mellan Precious och mej oxså om sanningen ska fram, han ä trött efter jobbet och vill ta igen sej, ja vill greja o feja, för ja orkar inte sitta glo o känna efter vad ont det gör.
Ja,  irritationen växer på från båda hållen =(



Förrutom att vi går varandra på nerverna så är det saker överallt, det ligger ofärdig projekt lite här och var som ökar frustrationen. Bl.a vill jag shabbya till sovrummet lite extra och på stan idag köpte jag dessa ursöta lyktorna i fattigmanssilver som jag tycker så mycket om, de ska även upp en väggtext.
De får ligga tills imorrn



Försökte för unna lite projekt genom att sätta mej o sy lite



Men nålen gick av, köpte nya handtag på profab med dom passade inte.
Allt går fel idag så jag ger upp o sätter mej väll i soffan o glor..
Nått som passade iaf var den gulliga blompinnen med vattenkanna, blev väldigt fint i mårbacka pelargonen tyckte ja





Och den nya bloggdesignen ä fin, jag ä så nöjd.
Tack så mycket Julia !

Det blir att ta nya tag imorrn
KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

älskade vännen =( skickar tusen kramar te dej, om ja kunde skulle ja ta bort det onda. <3

2011-07-07 @ 21:01:35
Postat av: Fia

Ibland måste det gå ner för att gå upp! Bloggdesignen blev helt ljuvlig i alla fall :)

2011-07-08 @ 09:03:22
Postat av: jborggren's fotogalleri

Det var verkligen bara jätte kul att göra den! Blev ganska nöjd med den :)

Synd bara att du fick vänta så pass länge, menmen! :)

2011-07-11 @ 21:18:29
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0