Kupor



Det funkade, pärlorna sitter nu fast i glasen!
Hade bara den delikata uppgiften kvar att placera ut dom och självklart var dom tvungen att innehålla de bästa jag vet i inredningsväg.
Blommor, virkade vit duk och en silverbricka, skulle haft ett spetsband oxså att sätta i öglan men va slut, så det fick bli ett beigeaktigt band istället.

Det svåra var att placera ut dom, bor alldeles för litet, önskar att våran älskade Skokartong var en herrgård ;)
Hittade en plats på tvbänken bredvid ljushuset, så här blev det =)





En vit ros fick vara i kupan i ett litet glas =)



Det andra va lite värre men hittade en bra plats på pelarbordet i trappavsatsen.
Den lilla kupan fick inte plats med ett glas i så det fick bli ett litet silveraktigt fat med betongblommor i istället







Har en bedrövlig dag idag, orkade upp ur sängen ve tvåtiden.
Har ont och mår illa, usch =/
Pratat med magtarm idag oxså  och båda min PAS och doktorn ä på semester och en som inte känner till mej ringde.. blev inget bra samtal men det hon berättade iaf doktorn skrivit i min journal att min sjukskrivning ska förlängas.
Som det inte vore illa nog så får inte mitt fina väggord plats när bägge resväskorna ä plats =(
Får se om orkar hitta på nån lösning idag

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0