Rester



Helt ljuvligt att va hemma igen fast vi bara va borta 3 dagar men ändå.
Det bästa med att åka bort ä ju att komma hem.
Hade två vaser med rosor som va fina när vi åkte och nu är lite halvdassiga. Några helt utblommade och några få fina.
Jag har inte hjärta att slänga blommor som inte är döda , funderade länge på vad jag skulle göra med dom och kom då på att jag kunde sätta dom i dom små snapglasen och så kunde dom stå på hyllan i köket.. Men dom blev så många som dom inte fick plats.
Det blev att ta fram den stora silverbrickan och det blev ju så fint.



Blandade rosor i glas i olika form och höjd

Det hamnade med en pelargonblomma som antagligen katterna bitit av. 







Lovely!!
 Vardagslyx på en dag som jag verkligen ja behöver det..
Fått en brev på posten idag som jag inte förstå eller vill förstå.
DEt gör att jag inte förstår varför jag skulle till Sahlgrenska och bli bedömd när deras rekommendationer ändå gås emot. Det ä ju så ledsamt, det tar aldrig slut ! =(

Det ä inget ledsamt med denna brickan =)



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad kul att du är med och tävlar och lycka till! :)



Kram!

2011-07-18 @ 19:33:51
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0