samlarmässa



Idag har jag och mamma varit på samlarmässa i Nysäter och efter kvart tog pengarna slut.
Det hela slutade med att jag fick låna pengar av mamma, va tvungen att ha vissa saker ;)
Men allt som jag va på jakt efter hittade jag, så kul !

Här ä alla skatter =)



Mitt hjärta slog ett dubbelslag när jag såg denna ljuvliga helt vita mönstrade soppterrin..
som jag har letat, visst den jag hittade på erikshjälpen älskar jag men denna ännu mer, just för den ä helt vit





Jag ä ju stöllig i kockum grejer och blev så glad när jag hittade dena 3l hinken och slev för endast 30 kr styck, vilket fynd ;)



Har nu det delikata problemet att det ä saker överallt som inte jag har hunnit greja med..
Lusten att greja eller tiden att greja har inte hunnits dom senaste dagarna och imorgon ä inget undantag.
Då ä det  auktionen i Hillringsberg som gäller, hoppas det blir som förra året,  sommarens höjdpunkt..

Så här såg det ut förra året, massa inropade grejer =)



Ser ni vilken skillnad på väder, måste ha varit kallt förra året och nu ä det så varmt. lustigt !

Nu ska jag försöka greja lite när det ä lite svaligare !

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Valentine

Vilka fina fynd!! Förstår inte vart allt får plats i lilla skokartongen ;) ses vi på onsdag? kram!

2011-07-31 @ 21:34:40
Postat av: Anna

Det gör inte jag heller Valentine ;) Hoppas på att jag ä någorlunda så jag kan komma på besök,

Kramar

2011-07-31 @ 21:59:04
Postat av: anette borg

Hejsvejs vilka fantastiska fynd du gjort, jag blir lite avis faktiskt, hihi.

Kramkram / nettan

2011-07-31 @ 23:38:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabelle

Åh så kul! Jättefina grejer! :)



Ha en underbar dag, kram!

2011-08-01 @ 10:42:24
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0