Sovrum


Det har åskat och blixtrar här i omgångar idag, regnet öser ner.
Sånt väder som man egentligen vill krypa ner i sängen och titta på vädret. =)
Och i sovrummet där våran säng står naturligvis har jag shabbyat till byrån, hade ju samlat ihop lite saker som jag ville ha där, båda nya och gamla.
Resultatet blev väldigt bra förrutom att digitalboxen står där och lyser svart.. Vet inte hur jag ska göra för att " gömma " den
Så här blev det iaf



På ena hörnet lyktor av fattigmanssilver som jag tycker så mycket om, den nya vita ljushuset, en kupa och den vita kanna som jag tycker passar riktigt bra där.





Duken är en gammal gardin från erikshjälpen som jag sytt massa dukar av som ligger lite överallt i sovrummet, på nattduksbordet, fönstret och här på byrån.



På andra sidan står kortet på Dolfie, vill ha honom där, tycker om att se han det första ja gör på morgonen.
En silverbricka med ljuslyktor fyllda med sand från mallorca där vi va på bröllopsresa





Har ändrat om med dom vita urnorna, hittade en bättre lösning med olivträdet och fick därför två urnor " över " och den en passade bra här på byrån med något grönt i sej =)
Den andra får kommer med i ett inlägg längre fram ;)

Det ä inte bara stolen som fått nytt väggord, under vårat bröllopskort fick ett nytt väggord plats.
och det blev mitt livsmotto =)



Så frågan återstår, hur ska boxen gömmas ?
En del av mej vill inte gömma den, för den representera Precious på ett vis, han älskar ju tv.n
Han ska ju oxså synas i sitt sovrum..
o andra sidan drömmer jag om någon bra lösning, funderar på ett vitt låda hos Ediths
Har ni några bra förslag kära bloggläsare, tveka inte o lämna en kommentar =)

Resten av dagen ska jag spendera göra klart i sovrummet, hämta ut paket som förhoppningsvis innehåller en snyggt sittande jeansjacka, håll tummarna ;)

KRAMAR !!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mycket tjusigt!



http://carolineanderssonfoto.blogg.se/2011/july/rosta-garna-pa-min-bild.html

2011-07-12 @ 16:32:07
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: bella

Hey dude! :) Var med och tävla om TVÅ par HankyPanky stringtrosor värde 400 i valfria färger, så sjuukt snygga. Alla grabbars favoritplagg på oss tjejer woop woop, klicka här för att läsa mer! http://bellzors.blogg.se/2011/july/utkast-juli-11-2011.html#comment

2011-07-12 @ 16:47:57
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Cecilias kreativa sida

Det kan vara svårt att gömma all elektronik man har hemma. Fint med hjärtat i glaskupan!

Ha en skön kväll!



Kram Cecilia

Postat av: Fia

Tänkte just det, att en låda kan funka! IKEA har billiga "pappsamlare" i vitt eller svart (finns säkert mönstrat också). Bara att klippa hål för eventuella sladdar och sätta upp och ner! Och vips har du en liten piedestal för de finaste grejerna också :)

2011-07-13 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0