Vitt II





Det ä nästan som kan tro att det har snöat hos idag, stora delar av gräsmattan ä vitt men det ä smällar man får ta ;)
å min månbord har idag äntligen blivit vitt, ser ni skillnad, va mycket finare
Så här fint blev det, fattas bara en ny knopp o kanske en liten textsnutt =)



Och inte bara bordet, ramarna, krukan ja köpte igår, en krona från milljögården som jag hela tiden tyckt va för brun för mej





Ramen köpte jag igår för ynka 10 kronor, hade på känn att den skulle bli fin vitt för mönstret va så himla gulligt



Har en idé om vart den ramen skulle bli fin. Nu ä jag iaf full av inspiration, energi och glädje, nu ska det grejas och tulli lullas för all vad grejerna håller =)

Stora kramar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fint.

2011-07-03 @ 19:00:33
URL: http://camillamelcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0