Blommor



Har haft en väldigt bra dag idag, träffat både ylva och jessica som jag tror både blev nöjda med sina presenter. Har i stort sett pratat shabby hela dagen, hittat två gulliga krukor på röda korset loppis som jag tänker ska stå på nya månbordet



Men ändå ä det nått som inte är bra och det stora orsaken
DET GÖR ONT !

När jag kom hem började jag plocka med sakerna som inhandlades igår bla det stora rosa fatet med mitt favvo mönster på. Älskar den serien och rosa. Så jag är väldigt nöjd med min lilla rosa hörna i köket =)



Placerade ut den nya krukan bredvid min älskade brödburk





Nej, inte det gjorde mej på nått vidare gott humör.
Sen var det så lägligt att blommorna i bägge vaserna behövde bytas och brudslöjan i buketten jag fick av jobbet va fin medans rosorna hade gjort sitt.
Klippte av några rosor hos grannen ;) och la ihop det med brudslöjan.
Blev ganska gulligt men jag säger det igen, någon florist blir jag aldrig :P





Även rosorna på köksbordet hade gjort sitt och jag fick en bukett av ylva när jag var där men vasen behövde fyllas upp så jag tog en tur och kom tillbaka med bla smörblommor.
Så det fick bli sommarblommor på köksbordet =)





Men inte ens gjorde att jag " kunde " glömma bort att det gör ont.
Blir så lessen =(
Kvällens plan blir att ligga i soffan med min värmekudde o nya numret av isabellas
Imorrn hoppas jag det bli bättre, väntar på roliga saker i posten =)

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0