Gott o blandat



Ännu en dag som jag mår någorlunda, det ä fortfarande värst på morgonen innan medicinerna kickar in.
Men har ändå haft en väldigt trevlig dag full av shabbby chic och det ä terapi för mej o lisa för själen !!

Följde med Vicki ut på stan till Ediths, hon hade presentkort och jag skulle bara med som sällskap men som vanligt följde det med ett par saker hem.
Bland annat en oval zinkbytta som jag gått och tittat på länge. Har nämligen haft en idé om att fylla den med sterin och göra en stor ljus.
Så idag slog jag tag i saken och köpte den.
Som tur var hade jag lite ljusmassa kvar hemma och vekar så jag kunde börja gjuta.
Hade syster yster och Wilma till hjälp :P



Behöver fylla med på ett lager sterarin innan den ä klar, men det blir fint !



Det följde oxså med ett par gardiner hem, ett par vita knytlängder.
Perfekta för vardagsrummet =)
Älskar dom !!



Det som gjorde att jag fastnade för dom var mönstret på gardinen som är nästan samma som på tapeten i hallen !



Tycker om byta och förnya även om färgen är samma så blir det ändå annorlunda.
Spenderade eftermiddagen med bästaste Jessica, så kul.. !!
Vad ska jag göra när hon försvinner till kristinehamn =(

Imorrn om jag mår bra ska jag följa med till karlstad med mamma. Ska leta efter en billig långklänning !!

Så God kväll o kram


Kommentarer
Postat av: Vicki

Nu har jag oxå fått upp gardinerna! Sååå nöjd! De behöver dock sys upp men det gör ja en annan dag ;)

2011-06-14 @ 23:10:40
Postat av: Jessica

Jag är ju bara tio mil bort då! Inte så långt. Och då ska vi åka på massa utflykter och träffa konstiga människor, hahaha..

Jag hittade han från i går på Facebook förresten, hahahaha! Du är galen!

2011-06-15 @ 14:17:44
URL: http://www.ediths.se
Postat av: Anna

hahaha.. du ä värre som letade upp han ;)

Vi måste åka på massa utflykter !!!

2011-06-15 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0