Gott och blandat



Vilken härlig väder det ä men det lilla baksidan är  att iaf jag blir så seg och det mesta känns jobbigare.
Men lite grejing har allt blivit här med betoning på lite



Dom sista spetsarna kom upp på krona, visst ä rosorna på ljuvliga, tyvärr har jag köpt dom själv, roligare om jag hade fått dom ;) 
När jag ändå var vid bokhyllan passade jag på och greja med den lilla kupan..
La in en liten virkad duk och en grön kvist från trappan, i stil med jessicas ;)
Ja, det blev ganska gulligt



Har funderat länge och väl kring brickan på vardagsrumsbordet och gjorde ju en tabbe o köpa en murgröna som inte allt passade in. o vart skulle jag ställa den?, hade ingen fin kruka som passa, den var alla fel.
Men igår på loppisen hittade jag en vit lite högre kruka för ynka 5 kronor som passade murgrönan perfekt.



Så det fick bli ett blombyte, den blomman stod på hyllan i hallen får nu stå på brickan och murgröna på brickan.
Det får duga i brist på annat :/





Så det ä bara o vattna o be för att den inte blir ytterligare ett offer för blomhandikappet =(

Innan jag grejade blev det en stund i stolen på baksidan, härligt med sol på näsan och innan solen var jag med mamma på stan.
Bingopengarna skulle ju spenderas och jag hade nått speciellt i åtanke.
Det blev en svart sval klänning på lindex, ett par örhängen och en stor vit krona och en liten sten med mitt mantra på =)


Amor vincit omnia = Kärleken övervinner allt, det ska det stå på månbordet..

I samma affär fick den vita kronan följa med hem, har tittat på den länge och tror den skulle bli väldigt gulligt och shabby på bordet =)



o bara så där var bingopengarna slut =/

Vi har fått tillfällig tillökning här i skokartongen och nej det ä ingen bebis !
Mer info kommer snart :P

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0