Krona



Över matsalbordet hänger en grå zinkaktig ljuskrona från ikea som jag tycker är väldigt fin.. men den ä väldigt tråkigt och hörnet där den hänger är väldigt grått och tråkigt. Det behövs en injektion med vitt..
Jag funderade länge och väll, letade i alla min shabbyböcker o en del tidningar tills det slog mej att vita band kanske skulle vara snyggt o hänga i kronan.. o shabbyian som man är blev så blev vita band spets =)
Hade röda band som hängde i kronan under jul



Så när jag ändå var hos Jessica o Ediths passade jag på att köpa några meter med vit spets...
Knöt på banden och ja, det blev faktiskt ganska bra =)
Syns kanske lite dåligt på bilderna :/





Det fattades några spetsband på armarna högst upp, får ordna dom imorrn =)



Två andra saker följde oxså med hem, men dom får ni kanske se imorrn om jag hinner/orkar greja med dom ;)

Ikväll har vi varit i v-bro och sagt hejdå till kusin Mathias som ska åka till Tyskland och vara där i ett halv år.
Tråkigt men roligt för honom.
och förresten, det kommer bli en hel del förändring här på Skokartongen, en helt ny design kommer förhoppningsvis snart =)

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0