Middag



Efter ha farit och flängt större delen av förmiddagen kom vi äntligen hem och då var dags o börja med middag.
Mamma jobbar delad tur idag och skulle till oss och äta och det är så pass bra väder att vi kunde äta ute.
Perfekt tillfälle att premiärelda baljan, orkade inte med nån speciell dukning. Ibland kan det vara bra med det vanliga oxså =)



Ljusbaljan blev så bra, är grymt nöjd med den och den va så lätt att göra !!



Lilla Alfie njuter när det ä fint på bordet =)



hatar den vaxduken, ska köpa en ny på måndag. !

Nu till nått allvarligare, mitt blomhandikapp har skördat ett nytt offer, nämligen plättar i luften blomman som stod på silverbrickan på vardagsrumsbordet. Nästan hela blomman har torkat ihop och den lilla del av den som är grön får lite gömd i fönstret ihopp att det kanske går att rädda den :P



Detta lilla drama har gjort att det blivit ett hål i silverbrickan och jag har provat allt möjligt, senaste en murgröna men inget passar.. Kanske är jag villig att offra plastblomman, min tullilull blomma som står på hyllan i hallen.



Nja, måste fundera, så vad tycker ni ? Vad ska in på silverbrickan?





Så, alla förslag mottages med glädje !!

Förresten, Fia, har du hittat nån fågelbur ??

Nu ska jag göra en morotskaka och senare försöka mej på att gjuta lite =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Fia

Söta du! Nej, ingen lycka än. Kollat på Tradera men inget jag fastnat för. Får bli en tur till Myrorna/Erikshjälpen och dylikt nästa gång jag är ledig!

2011-06-25 @ 17:39:28
Postat av: Anna

Ska hålla utkik efter ett åt dej Fia !!

2011-06-25 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0