Pärlor



Då var det lördag igen och erikshjälpen !! Men tråkigt nog fanns det inte så roliga grejer tyckte jag.
Men kom ändå hem med lite grejer, en silverljusstake, servettringar, en cylinderskål o en vas.. saker som man aldrig kan ha få många av tycker jag.

Dagens fynd =)



Det roligaste fynden var en påse med pärlor, massa armband och halsband som hade gått sönder..
Jag funderar länge och väll vad jag skulle göra med dom. Har två stora silverljusstakar som inte riktigt kommit till sin rätt tycker jag..
Fick byta lite brickor och göra om litegranna men ljusstakarna fick stå på en oval bricka som fylldes med alla pärlor.






Fick som sagt göra om lite med brickbyte så madonnan fick lite större plats.
Älskar denna brickan och den lilla kupan !!



Efter erikshjälpen blev det ett besök hos Jessica och Ediths
Vi grejade och fixa som vanligt och bra blev det, väldigt avis på vissa grejer ;)
Hon hade fått hem så fina blompinnar, köpte två stycken, det hjärtat som syns i övre bilden och denna blomman, min favorit !



o Wilmas oxså ;)



Ett par eukalyptus kvistar följde med hem oxså



Shabbyade till vasen med lite spets !!



Kul med lite pyssel !
Nu ska jag iväg på kalas o sen väntar ett tvättberg på mej !

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0