Prisma



Idag är det onsdag, jag mår bra och det betyder erikshjälpen!
Jakten på den lilla vita damen och karotten fortsätter och för att verkligen optimera mina chanser att hitta en så var mamma och jag på plats tio minuter innan dom öppnade.
Massa folk utanför men mamma o ja va coola och satt i bilen tills det var fem minuter kvar.. ;)
Och det lönades sej verkligen, fick mina dam, nya virkade dukar och två supersnygga vita krukor och en ä lite karottliknade iaf.
Här ä dom, hela 10kr styck :D



Hittade en ros, en miniros och murgröna på ICA som passade perfekt tyckte jag.



Den vita damens nya hem är under trädet bland alla krukor





Blev så inspirerad av den lilla damen och tyckte att det fattades något under trädet och prismor fick jag för mej skulle bli gulligt..
Så ett besök till hobbykällarn fick det bli och vips så kom jag hem med prismor och fiskelina.
Är väldigt nöjd med hur det blev ! =)







Måste bara visa er en bild på min ursnygga Precious som har vart och klippt sej idag..
Så sööt <3



Så, förhoppningsvis blir det en tur till stan imorrn med mina kära kusiner om dom och jag mår bra !

KRAM så länge


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken underbar liten plätt ni har och du gör det så fint Anna.. ett litet paradis ni har du och Precious. Älskar din blogg och blir alltid lika glad. Soliga hälsningar ifrån Helsingborg

2011-06-08 @ 20:44:17
Postat av: Vita Hemligheter

Tack snälla för den fina kommentaren, det värmer!!

Ja visst är det härligt med lantligt och shabby chic...underbart!

Ha det gott!

Kram Emma

2011-06-08 @ 21:22:45
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0