Bläää



Har en riktig blää och usch dag idag, orkar inte berätta eller förklara..
o vill inte det heller, tycker det har varit så mycket negativt här i bloggen så jag nämner det inte ens.
Har dock lyckats hitta 3 saker som piggar och livar upp =)

Nr 1

Jag har högsta bud på dessa godingarna på Tradera, auktionen avslutas imorrn o ja hoppas att deras nästa hem blir skokartongen.




Nr 2

Kan inte lukta nog på denna bodylotion/duschcreme  som jag köpte på apoteket idag när jag ändå var där o löste ut medicin



Nr 3
Efter ha surat en stund så är jag nöjd med min 0,5 kg viktnedgång denna vecka.. fast nästa vecka ska de allt bli bättre ;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0