=/



Det verkar som det ä svårt och få saker att gå åt mitt håll..
Hade sett framemot o greja med mitt bord idag, plocka mossa med mamma i eftermiddag o väga mej på viktis.. men det verkar som det blir inget av nått.. för ja blev väckt idag av ett vidrigt samtal.. receptionisten på avd 9 som informerat mej att jag ska läggas in där idag..
VAAAAAAAAAAAAAAA !!!
Totala nyheter för mej o har ingen aning varför.. halv två ska jag vara där, ska te labb innan,,
Bara o hoppas att det har blivit nått missförstånd så jag kan åka hem igen...
Lika bra och börja packa lite grejer, har världens bästa Ocka som ska köra in mej.. precious kommer ikväll..

Så här såg dä ut sist, inte så kul :/



KRAM


Kommentarer
Postat av: Vicki

Men gumman då!!!! Nu får det väl ändå va nog! Hoppas du snart kommer hem, KRAMAR <3 <3 <3

2011-03-28 @ 13:57:16
Postat av: Margareta Gullström-Linder

Nää men snälla söta Anna!!!!! Åååå hoppas nu att de kan göra dej bra denna gången så du får ro sen!!!!

Tänker på dej kära gumman!!!! 1000 kramar till dej Anna från Maggan

2011-03-28 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0