Fynd



ja, nu var jobbhelgen över och nu är jag ledig i dagarna två och det behövs verkligen för Ylva och jag åkte förbi rusta o ikea innan vi åkte hem för lite spontanshopping.. och det blev väldigt lyckat, så de ä tur att jag ä ledig i några dagar nu så jag hinner greja med allt..
Nu i skokartongen kommer det alltid att stå tulipaner på köksbordet för jag hittade ett par riktiga fina och billiga varianter i plast.. gissa vilken färg de blev ? ;)



två små vita runda mattor fick oxså följa med hem från rusta, hoppas dom blir fina i trappavsatsen.. =)
De mest oväntade fyndet kommer ifrån ikea och det är en liten miniversion av dom stora vita ryamattorna som vi har i vardagsrummet.. mysigt för djura o ligga på.. o blir mera ombonat i vardagsrummet



Men när pratar fynd är erikshjälpen oslagbar tycker jag och äntligen hittade jag en rund silverbricka där igår som var precis som jag såg framför mej.. visst ä den fin =)



Har försökt att göra ett snyggt o shabby arrangemang men det blir inget bra. Fick för mej att madonnan o krukan och nått som är lägre skulle bli så fint.. men det känns som det fattas något.. det blir inget bra tycker jag
Vad tycker ni? Förslag mottages med glädje





Vad tråkigt dä ä när det inte blir som man hade tänkt sej.. =(
Får pröva olika saker fram och tillbaka.
Nu när madonnan har fått byta plats IGEN :/ så står det något annat gulligt i fönstret istället..
En skål i fattigmanssilver som jag köpte hos jessica i veckan, älskar den skålen !!



Får försöka fortsätta att pröva saker på brickan och lägga på dom nya mattorna i trappan =)
Sen blir det dusching, mysdräkten åker på, ljusen tänds och det ä söndagsmys på hög nivå !!
=)
KRAM


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken underbar bricka !! Tänk att du av alla människor valde vita tulipaner..vilken skräll ;)

Jättesnygga fynd du har gjort

Hoppas allt ä bra. kram

2011-03-13 @ 19:32:13
Postat av: Valentina

Fin bricka! Det kanske fattas någon ljuskälla på den, en snygg ljusstake kanske? typ bakom växten? Kraam

2011-03-13 @ 20:15:18
Postat av: Anna

Jaaa Valentine, en ljusstake vill ja ha !!! i fattigmanssilver =)

2011-03-13 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0