Hallen VI



Nästan nästan är äntligen hallen klar, det ä bara några lister, hyllplan, räcken o ett bord som ska målas klart.. o otålig som jag är och ja har dessutom inskaffat mej lite nya grejer till hallen..
Så jag har grejat lite, plockat o provat ut lite saker.
Pelarbordet i furu som precious gjorde i slöjden ( !) ska ju målas vitt och benen saknar just nu färg men inte ovansidan så där har jag ställt iordning lite idag..
Är så glad att Jessica övertalade mej om den rosa duken =)



Madonnan har fått byta plats och
Har lagt in lite pärlor i blomman för en mera lantlig känsla !!



Ovanför bordet kommer denna att hänga, med plats för massa tulli lull som gamla kort, tags, spets och hjärtan

 



I det ena hörnet av den lilla trappsatsen kommer bordet o tavlan hänga o i det andra zinkhinken med garderobsblommorna.
Lampan på bordet ska ju egentligen stå i fönstret men den hyllan där håller på att torka



Ja, det tar sig och förhoppningsvis blir det sista inlägget om hallen när allt är klart o denna veckan till och med !!
hoppas hoppas !!  Börjar bli väldigt trött på spackelburkar, gamla tavlor o rörigt överallt..
Imorrn väntas en shoppingtur med kusin Vicki !!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Vicki

å en sån "anslagstavla" måste jag bara ha!!!!!

2011-03-10 @ 20:18:23
Postat av: Carro

ååå va snyggt det blir Anna.. du måste komma te mej hjälpa mej o inreda =)

2011-03-10 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0