Hjärtan



Hinner med ett snabbt inlägg innan det ä dags att åka iväg och jobba helgen.
Har vart på erikshjälpen under förmiddagen och fyndat en urläcker silverbricka, några dukar och en skål, bilder får komma imorrn. !
Fort jag såg den brickan började ideerna poppa fram och ett hjärta på tråd i en fin kruka måste ju ha..
Vill göra ett fint arrangemang och ha på ett litet bord i vardagsrummet.
Hjärtan på tråd är min favorit blomma och jag har två stycken redan, tyvärr har den ena blivit offer för katterna och är inte så lång men den andra lever och frodas.
Fick tag i ett hjärta igår som jag använde som blompinne. Nu är inte jag den bästa på att binda upp/snurra till saker men jag tycker detta blev väldigt bra ändå.



Nu får jag nästan kasta i mej lite lunch, stora delar av helgen kommer att spenderas på jobbet. Startar med kvällsjobbing idag. !! Missar när Eric Saade vinner melodifestivalen =(

Trevlig lördag <3
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0