Längtan



Detta var allt en lång lördag men det kompenserar sej väll med en 1 timmes kortare söndag imorrn.
Hade minst 100 saker som jag skulle ha gjort idag, fortsatt städat, plockat iordning på framsidan så vi kunde sätta fram de ny cafesetet o gjort fint med den nya vaxduken.. men nej,  har inte hunnit fått tummen ur och gjort nått..=(
Längtar efter att få sätta fram vårblommorna, penseer, påsklljor o annat fint.. har köpt en ny underbara kruka från miljögården o den andra har jag fått av bästa Ylva.. o den prickiga vaxduken har ja köpt hos fina Jessica o Ediths..
Vill använda dä NU :/




Funderar riktigt starkt på att köpa pensee´r i plast från ikea, har hört att dom ska vara riktigt fina, får hoppas att dom är kvar imorrn så jag kan titta dom på då..

Men nått som jag faktiskt har gjort är att sätta upp det lilla hjärtat på dörren som fått ersätta kransen frå i julas.. ja vet, ja skäms men nu ä den borta.
Va ju tvungen o sätta dit en spetsrosett på den =)



Visst ä den gullig !!



Får väll erkänna att jag inte har gjort hjärtat själv även om jag önskar att jag kunde. =)
Imorrn tar jag nya tag, mysig lördagkväll te er alla <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0