Madonna



När jag och mina fina o bästa shabbyianer va ute på stan i förra veckan köpte dom varsin madonna, en stor brunaktig,gammaldags.. Jättefin var den men jag köpte den inte för jag tyckte den inte riktigt passade in hos mej.. Men dagarna gick och när jag såg vad fin det blev hos Vicki kunde jag inte motstå.. så jag köpte en jag oxså =)
När madonnan väll kom på plats i fönstret i väntan (på dom andra krukorna ) passade den inte in, den blev inte bra och jag retade mej på den..



Så efter lite truging med min kära make är nu madonna målad vit =) och det blev så mycket bättre och nu retar jag mej inte på den längre utan tycker den ä helt underbar..



Till och med Wilma tycker den ä fin ;)



Så på fredag kanske grillkolen kommer fram igen och tycker Madonnan behöver lite bling och jag haft ögona på ett kors på ediths.. =)
Nu måste jag greja och fixa innan de ä dags att åka och jobba
Missar greys idag =( Får se på reprisen på söndag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0