snabbis



Hej på er alla !!
Detta får bli en väldigt snabb och kort inlägg.
Har  precis kommit hem ifrån jobbet och väckarklocka ringer igen om ca 6 timmar. Jobbar nu  ändå tills på onsdag o sen hälja..
Har fått reda på idag att jag har två nya arbetskamrater som shabbyianer som jag.. kul va.. massa shabbyprat har det blitt ikväll och det livar alltid upp =)

appropå liva upp, i lördags fick jag min födelsedagspresent av Ocka och blev så glad.. fick denna fina bricka.. den kommer att bli flitigt använd kan ja lova.



Nej, nu blir det duschen o sen sängen..
Hoppas hoppas att hallen blir klar imorrn. !!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0