Tullilull



För mej är shabby chic, franskt lantligt, rustikt, slitet och nött livet och det bästa som finns.. Finns nästan inget som gör mej så lycklig och glad. Förrutom tullilull, de ä de nästan bättre än shabby chic..
Låt mej förklara, tullilull är det som gör det lilla xtra i inredningen, ni vet dära småplocket som gör allt så mycket finare och identifierar vad ens egna shabby chic stil är..
Mitt tulliull är oftast något i silver, zink, spets o ljus och allt detta lullilullet har jag blingat min madonnabrickan med..
Verkar inte bättre än jag fått dille på dessa silverbrickor, har tre stycken bara i vardagsrummet..
Men iaf,  Madonnan har fått sej ett nytt kors hängades på henne, va tvungen o härma min gulliga arbetskamrat Ingela som berättade att hon hade ett rosenband runt sitt..



Här ä korset i närbild =)



Förrutom madonnan samsas även en liten silverkopp, en spetsrosett o en egetstöpt ljus på brickan..



Så alla kategorier tullilull finns med här, spetsen, silvret o ljuset.. o lite zink i korset =)

Är så kär i den lilla silverkoppen, vet inte egentligen vad den ska användas till men här får den bli en ljuskopp



Det mesta tullilullet i skokartongen finns nog i hallen där anslagstavlan finns med massa småplock hängades i.. har ju visat den förrut



Fick tag i världens gulligaste hjärta med spets på Edits idag.. Det hänger längst ner.. o bara 29 kronor.. Dagens fynd !!



Oj, detta blev ett långt inlägg men de ä väldigt svårt o sluta när väll kommer igång med tullilull =)
Stor kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0