Bergvik



Efter lååång väntan hos kirurgen idag fick jag äntligen komma in och träffa Dr Ståhlbröst.. o va sa han då?
Joo, han vill helst inte göra nått förrän Sahlgrenska har sagt sitt.. Men han skickade remiss till smärtkliniken, ev är det prat med PCA-pump för gallgångarna måste sluta krampa så levern inte behöver arbeta så hårt..
ja gode tider, vilket krångel, jag vet inte hur länge orkar med detta, känns som gränsen snart ä nådd..

Som tur var så efter kirurgen åkte jag, mamma o syster yster till Bergvik för lite terapishopping =)
Handlade två klänningar, ett linne, ett par jeansknickers o lite grejer för ansiktet.. det ska börjas i tid tydligen med rynkor o kråkfötter..
Blev så kär i denna billiga !! klänningen från Gina Tricot =)



Zinkhinken hittade jag i ett hörn på ÖB, den ska det planteras något gulligt..
kanske nått så här =)



Har ju redan zinkhink på framsidan med pelargoner, skulle va kul med nått annat kanske



Ja, det märks imorrn om jag hittar några fina blommor !

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0