Frodigt



Trots att jag inte mår bra och är 100 % så är det mycket annat här i skokartongen som växer och frodas.
Krassen, ärtor, jordgubbar klematisen miss bateman t.ex växer så det knakar, vilket ä xtra kul eftersom mina fingrar ä inte ens lite limegröna.
Men det ä inte bara växterna som mår gött i solen och vara ute. Även djuren mår prima och särskilt Signe som spenderar mesta delen av dagen solandes ute på altanen



Här växer det så det knakar



Vitt, lila o zink är ett genomgående tema för våran lilla plätt



Det blir minst 1 jordgubbe i år iaf för denna veckan har dom börjat blomma



Alfie o Signe njuter i solen och av krassen :/ !



Hoppas ni alla fått en bra start på veckan, jag väntar på onsdagen och bra besked då !
Hoppas vädret håller i sej imorrn oxså så jag kan passa på och få lite sol på min bleka näsa !


KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0