IKEA



Det har varit två ganska ledsamma dagar här i skokartongen nu med mycket ont, illamående, akutenbesök och kraftigt förhöjda leverprover..ååå om det bara kunde bli onsdag imorrn !
Därav den lilla bloggpausen men nu börjar det väl rätta till sej och jag har varit igång med kameran igen.
Vi va ju i karlstad i fredags, lillebror skulle ha examenskläder och jag skulle ju ha detta jäkla olivträdet !

Och jag bloggade ju i torsdag att ikeas olivträd i plast var slut men av någon konstig anledning kom jag ändå hem med ett, Det ä tur ibland att man har en mamma med bra ögon och vassa fingrar ;)
Nu står det iaf i trappan, ser lite ensamt med bara ett men jag får snällt vänta tills fler kommer in igen






Nått som äntligen hade kommit in på ikea va lampen markby i liten modell, va jag har väntat på den lampan, hela våren känns det som..
Och jag är så nöjd att jag väntade ut den för den passade perfekt i hörnet på hemnes byrån =)





Trevlig fortsatt lördagkväll !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jättefin hall. Älskar husen.



Hoppas du får må bra nu så du slipper akuten. Usch.



Fin blogg, hit återkommer jag gärna.



Natti!

2011-05-28 @ 22:15:16
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: MOA

supersnyggt ju!

2011-05-28 @ 22:35:59
URL: http://moamadicken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0